domingo, 20 de abril de 2008

Video a meio fazer....merda de computador!!!

Caghonamar, co bonito que me estava quedando.. vai e se me para o programa e nom tinha salvada a ediçom, só o video final...Agora nom podo fazer cámbios... .@!*€&#..!!

Este era um vídeo em plam ameno y divertido
com música de Temp[l]os Modernos... e com fotos da Banda... bom, se me ponho ainda o recupero... pero fai um dia de p.m. e hai que sair da casa, que estou criando cogumelos onde terminam as costas... e começa o CÚ!!... caralho que mala óstia me quedou...
Ai vai.
Ja me contarás Rober se gostavas da ideia....



PD1: Acaba de aparecer o Home de Luou pol´A Zona Velha. Bemvindo companheiro!!!!


PD2: voltei ponher todo junto... Algumhas cousas quedavam melhor na anterior verssom. Agora polo menos tenho o arquivo de ediçom, de momento vai assi, ainda nom está terminado nem pulido (sincronizar os tempos com os cámbios nas fotos é um pesadelo!):

3 Comments:

Marta said...

Pois non tiña mala pinta...

The Sobrado said...

ai,dame un pouco de tempo que non teño un minuto para velo con calma e son!!!!
Por anticipado: Grazas polo curro

O'Chini said...

Nom te preocupes, mira-o quando podas...

Volvim a ponher todas as fotos juntas e tenho outra vez o archivo para editar, ainda que saiu um pouco diferente.

Por certo, é dificil cubrir todo o tempo que dura a cançom com fotos, teria que repetir algumhas secuéncias.

Se tivera fotos de digitais de Zangalha tamem fazia algumha caralhada..., pero aqueles eram outros tempos..hehe.

Por certo, ainda teria conha fazer um video musical d'O Home de Luou (the song) por Santiago adiante!!!