sábado, 12 de abril de 2008

Andressolo

A ver que opinades diste humorista controvertido:


5 Comments:

O'Chini said...

Hehe... boh, eu ainda botei umhas risas! O tipo lembra-me a Nilo, e o seu peculiar estilo. Incluso fala de Lalín!!!

Polo demáis, tivo conha o do cámbio climático, e qué bem vamos estar cuns gradinhos máis no termómetro, ou o coitelo contra o aceitosos :D

Por certo, Maria conta-me que a sua avoa (Brionesa) chamava ás patacas "balocas". O meu avó (chairego) dizia "chambra" e "gaveta" em vez de "blusa" e "caixon"...Os nossos avós eram reintegracionistas????!!! Isso si, se chegham a ver a um filho assi sem se afeitar e co cabelo largo, dam-lhe um susto que o cambiam de bárrio, hehe...

Gonzalo Amorin said...
Este comentário foi removido pelo autor.
Gonzalo Amorin said...

Pero este é um humorista ou um político com colhóns? hehehe!!!!!

O'Poldow said...

Persoalmente resúltame invisible: non o podo nin ver.
Suponho que o humor é coma os buratos escuros, que todo o mundo ten un, polo menos (como dicía O'Chini aí atrás), pero eu a este individuo non lle vexo graza ningunha. Quere putear a nacionalistas? Tudo ben, pero é que non ten xeito. Ou non, que putea a todo mundo, todo ben, pero non ten xeito... E agora ata leva un premio da Xunta!! Non sei, será que só lle cadrou eu verlle os vídeos malos, pero é que a maior parte non dou pasado do segundo trinta.. E no tubo ata hai xente que o arremeda... Diormío!
E pa que non quede todo tan negativo, bibliografía: ponde 'Batasunis' no tubo, e despois decime... Nin pu(n)to de comparación!!
Agur espanholissstas!

O'Chini said...

Um premio????

Bom, a mim fixo-me algo de conha, pero nom tanta.

E concordo co do tufilho antinacionalista do tipo. Quiza por isso os da Xunta lhe derom um premio,... Pero bom... hai que saber-se rir dum mesmo... Mira os vascos, se miras a ETB nom se cortam um pelo. Nom deixam a titere com cabeza, desde ibarretxe ate aznar, pasando por otegi e todos os respectivos seguidores. Isso se o botaram na TVG derrumbaria-se a Torre de Hercules e mais a Catedral ...