domingo, 31 de janeiro de 2010

Problema(?): Bin Laden contra o cámbio climático


Num audio do 28 de Janeiro, o líder e criador da rede terrorista Al-Qaeda denúncia aos Estados Unidos for falharem em actuar contra o cámbio climático.

A gravaçom fora obtida e emitida por al-Jazeera; nela Bin Laden afirma que "todos os estados industriais som culpáveis da mudança climática, a pesares de a maioria deles terem asinado o Protocolo de Kyoto para frear as emissões de gases".

"Sem embargo, G. Bush júnior, precedido polo próprio congreso, já rejeitara o acordo para aplacar ás grandes corporaçons. E som eles mesmos os que estám tras a especulaçom, monopólio e o encarecemento dos custes de vida."

Este é sem dúvida umha notícia preocupante. Agora que o home mais odeiado e buscado do mundo se posiciona em contra do cámbio climático, vai ser um suicidio político nos Estados Unidos tentar aprovar legislaçom sobre o clima? Vai ser isto visto como umha capitulaçom ás demandas terroristas?

Na mesma gravaçom, mesmo cita ao linguista e teórico político americano Noam Chomsky: "Noam Chomksy tinha raçom quando comparava aos Estados Unidos coas prácticas da Máfia. Eles som os verdadeiros terroristas e polo tanto deveriamos deixar de comerciar coa sua moeda o mais cedo possível".

Sigue aqui: http://greenbiz.com/blog/2010/01/29/death-knell-us-climate-efforts

Pobre Chomsky. Pobres ecologistas. Pobres activistas do cámbio climático. Agora eles vam ser tratados como aliados de Bin Laden, como filo-terroristas?. Vam-lhes exigir que condenem todo a todas horas?. Seram acribilhadas as suas ideias nos mass média?.

Em Espanha já estamos acostumados a isso. Os que som independentistas ou nacionalistas nom podem defender as suas ideias num foro público sem que alguem levante a dúvida de se comulga e mesmo apoia ao terrorismo e dsviando o devate hacia outros campos. Isto é dumha baixeza intelectual brutal. E Bin Laden se apunta um novo tanto atacando aos elos mais febles, neste casso determinados cérebros...

2 Comments:

Gonzalo Amorin said...

Pois tampouco som palavras desacertadas as do Laden! Que caralho!

O'Chini said...

Claro que nom!!! Ai está o asunto!!!