sexta-feira, 29 de janeiro de 2010

O meu traballo educativo...

Por se necesitades repasar alguns conceptos básicos que se vos pasou por alto no ciclo infantil, aqui tendes a oportunidade de facer algunhas fichas ben chusquiñas nas que estou traballando ultimamente. Non me digades que non dan ganas de facelas! Quen fora neno de novo...:)

Que labirinto mais dificil, poderemos chegar ata catedral de Santiago sen perdernos? Pista: ollo as frechas amarelas!


Relaciona...e algo mais difícil, como se chaman cada unha das personaxes e de que zona son típicas?




Marcade na casilla correspondente con que acompañades as filloas e orellas, mmmm, que ricas!

Ala, a recortar e pegar...

¿Cal non é un hórreo?

Arrodea o neno que toca a pandeireta correctamente:









4 Comments:

Gonzalo Amorin said...

Hehehe!!! Vaia debuxinhos mais paveiros!!! UUUUUIIIIIIII!!!! Que difichil!!!! hehehehehe!!!!

Marta said...

Jooo!! Y que bien me lo pacho!!! Hehehehe...
Xa molaría que todo fora así de fácil...Pero debuxalas dan o seu traballo.Menuda labor de documentacion me están dando estas fichas...tres cadernos tematicos para Galiza para 3, 4 e 5 anos...A ficha mais picara que me toca ilustrar é unha escea es follando... .... .... millo...hehehehe

Gonzalo Amorin said...

Nom mulher! Nom digo que sejam doadas de debuxar por ti! Senom que som mui doadas de fazer as fichas! O labirinto brutal! Que difichil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marta said...

Hahahaha, xa te entendin ho! Son literal, pero non tanto! Só quería darme importancia, que paxa! Hehehe :P. Facédeas ben que logo paso a correxilas, e o que suspenda vai con todo para setembro :/