terça-feira, 26 de janeiro de 2010

Agora deu-se-me por isto!

Este fim de semana celbrou-se em Compostela o IV Trofeu Compostela de Esgrima, ao melhor para vos nom teria muito interese este evento senom fose por umha pequena, ainda que nom insignificante, cuestom: que ali estava eu! E nom como mero espectador, senom enfundado em branco e brandindo espada! Assim como vo-lo digo (algúns já o sabedes), levo desde outubro dando-lhe a isto da esgrima, e resulta que lhe colhim o gosto e algo o jeito. Fum a este meu primeiro torneu de esgrima com "dos cojoncitos", como mui sabiamente dizia o meu adestrador, e nom o fixem mal do todo. Passei as pulls (umha liginha de todos contra todos) e cheguei a primeira eliminatória. Eramos 66 tiradores dos que fiquei de 50 e, manda caralho 25 do ranking galego. Nom eramos muitos pero eu divertim-me muito. Obxectivo ser campiom galego e do Estado espanhol alá para quando cumpra os 40 anos e seja veterano, hehehehe!!!! Pois nada havedes saber mais das minhas andainas espadachinas! An garde!

5 Comments:

O'Chini said...

Mon Dieu!!!
Bombeiro-espadachim!!!

Que guai, deve molar!

Gonzalo Amorin said...

Pois nom fiquei no 25, passei ao 38! Vaia! hehehehe!!!!

Gonzalo Amorin said...
Este comentário foi removido pelo autor.
O'Chini said...

Bom! Esta bem para ser um novicio!!
Quantos competiam?

Oes, e por certo: florete, espada, sable...???

Gonzalo Amorin said...

Pois si, levo desde outubro, nom está mal. Pois duns 66. Espada! Em galego sabre. Saudaçons!