sexta-feira, 3 de outubro de 2008

Palin Nukelar

Eu onte vim o debate entre os candidatos á vicepresidente dos USA, A republicana Sarah Palin e o demócrata Joe Biden.

Mimadrinha querida, eu pessava que isso que fazia Homer Simpson de pronuciar "Nukelar" na vez de Nuclear, imitando a certa clase americana que nom se entera da pataca nom era real.... Pois si que é, meus. E isto é um detalhe anecdótico, claro, o resto do debate foi alucinante.



O Joe Biden recebeu a orde de nom saltar á chepa de semelhante elemento por que podia ser contraproducente. Moitas mamás americanas e Hómeres Simpson podiam sentir-se agredidos e ridiculizados, e acabar rejeitando ainda mais aos "intelectuais liberais" eses, que se crem moi chulitos por saber-se nomes de paises raros e onde ficam no mapa. Bom, por pais raro, me refiro a calquera cousa que nom seja: Cuba, México, ou Canada.

Pa flipar...

PD: por certo, eterei-me hai pouco: Palin cre em Adam e Eva. um dia hei escrever algo sobre o creacionismo, cousa de broma em Europa (bom, de momento), pero que aqui é moi serio....

1 Comment:

Gonzalo Amorin said...

Deus nos colha confesados! Ves? Já me está afectando o creacionismo...