segunda-feira, 14 de dezembro de 2009

Crecimento de partes do corpo "in vitro"

A ciéncia supera à ficçom.

Nuns laboratórios americanos estam conseguindo já fazer crecer in vitro diferentes partes humanas: orelhas, vejigas, mesmo tecido cardiaco... Extraem células especiais do individuo (tal vez céluas mãe, nom escoitei) e logo ponhem arredor de moldes cum caldo de cultivo para que crezcam, colhemdo forma, o molde é degradável e desaparece. Logo, umha vez reintriduzido no doente, as céclulas som capazes de reconhecer que parte som, e cumplir coa sua funçom com tortal normalidade, como o orgão original! Incluso podem crescer com o seu dono, se é que o doente é um neno!

Nom há que explicar o enorme abano de posibilidades que se abrem: desde amputaçons até transplantes...bom, auto-transplantes!



No video completo tamém se pode ver outra técnica, que consiste na aplicaçom duns elementos extraidos do porco em forma de pó branco (nom entendim moi bem o nome), que engana ao corpo, e lhe fai creer que é ainda um feto. Em consequencia, as células empeçam a regenerar o tecido. De momento, a gente recupera tecido muscular depois dum accidente... pero pensade nas posibilidades!!!

http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=5967981n

Isto é alucinante...!!

2 Comments:

Gonzalo Amorin said...

Deus que marabilha! Oxalá estea bem desenvolvida investigaçom para quando o necesitemos nós!!!

Marta said...

Eu penso que un dos usos mais cotidianos que se lle poderían dar é respecto a unha das partes do corpo que non se rexenera: Os dentes. Sería fantastico non ter que empastar nin por pezas novas de forma artificial...Que che naceran uns dentiños novos do trinque, que maravilla!