segunda-feira, 21 de dezembro de 2009

Capitulo I: As origens da mágia (V)

Zigg despideu-se do seu irmam para ir a busca de Latri. Pegou um chimpo e montou num carro de vacas que pasava por ali. As rodas iam rinchando e lhe traiam á memória a sua terra natal.

- Mi-ai! - Suspirou.- Quantos ratinhos tenho caçado eu na minha casinha de antes.

Os gatos do clã chamava-no "Zigg o retranqueiro", polo seu sentido do humor sem par na Judea. Súbitamente, viu algo que se movia entre as ervas. O seu instinto mandava-lhe atacar. Havia que matá-lo, havia que jogar com el, ou as duas!! Levantou as orelhas, abriu as pupilas, e ficou quedo olhando, mentres o carro avançava... Adiantou a sua pata esquerda e tanteou a cousa aquela que se movia, parecia mesmo umha erva viva. Pfffffff!!! Sacou as unhas. A erva se movia! A ERVA VIVE!!
- Ei!! Já cheguei! -Mandou a erva a tomar vento e dum chimpo baixou do carro. Umha vaca mirou para mentres rumiava erva de fai umhas horas. -Que nojo. Mira que sodes parvas as vacas...pensava para si, mirando para atras pero proseguindo o seu caminho á frente...

- Latri!!!!! Laaaaatri!! - Berrou

Latri era umha moucha que vivia nas cortes do paço de Herodes reservadas para o gado. Os mouchos nom eram mui abundantes em estas latitudes, assi que procurava passar desapercibida. Vivia escondida entre o telhado. Polas noites baixava a mangar-lhe algumha serpe ao governador, e de passo ulular para asustar aos soldados. Trabara boa amizade com Zigg porque ela tamem era de Ourense. Latri sabia algo mais de geografia que os gatos, alem de outras cíencias, incluidas as ocultas. Estava considerada umha sábia e acudiam a ela polas suas dotes diplomatas. Ela servira de mediadora na paz entre as ratas e o FGR.

- Buuuuuuuuh. Buuuuuuuuuuh. - Dixo Latri.

- Onde estas? Nom te vejo!! Replicou Zigg.

7 Comments:

O'Chini said...

eu escrevim agora porque num par de dias igual nom podo escrever mais.om, e hai que ir pensando em dar-lhe sentido ao título do capítulo, hehe, e no capítulo dous!!

Gonzalo Amorin said...

Está bem! hehehe!! Um coruja, pero agora aborda-me outra cuestom: resulta que Jerusalem nom tem porto, polo tanto nom tem cais! Pero vamos ver o conto era em Jerusalem ou em Alexandria, ui!! Como se está a enlear isto!!! Agora que escrevam os demais blogueiros! Ánimo! E precissom! hehehehe!!!!

Gonzalo Amorin said...

Ah! hehehe!! E para seguir reventando um chisquinho os colhonzinhos dizer que a foto nom é dumha coruja senom dum moucho! hehehehe!!!!

O'Chini said...

Penso que hai que explotar humorísticamente o da falta de conhecimentos de geografia dos gatos...!! Ao final vai resultar que estam na rua das trompas imaginando-se cousas? hoho...

O da coruja, pois foi o google, já nem fiar-se um pode!!

Ok, vou mudar coruja por moucha no texto porque a foto é ruperriquinha...

Marta said...

Hahahahahaha, si que é super-exquisito o cadaver, as curuxas son as blancas non? Como a de un mago que eu me sei. Pois xa tedes un nexo de union coa maxia, que Latri vaia avisar a Harry Potter e que se cargue as ratas!!! hehehehe....

O'Chini said...

"tedes"??
E logo ti quando vas escrever??

Agora si que nom tes excusas!!!

Marta said...

que eu teño pereza absoluta, sorry...