sábado, 12 de dezembro de 2009

Avatar



Jake Sully, um ex-marine que quedara paralisado da cintura para baixo em combate na Terra, viaja a Pandora, umha lua cuberta por umha exuberante jungla na que vivem os Navi. De três metros de altura, com cola e pele azul cintilante, os Navi vivem em harmonia no seu mundo.

A medida que os humanos vam invadindo as fragas e florestas de Pandora em busca de minerais valiosos, os Navi vam amosando as suas formidáveis habilidades guerreiras para defender o seu mundo.

Os seres humanos nom som capazes de respirar o ar de Pandora, polo que híbridos humano-Navi conhecidos como avatares foram criados genéticamente. Os avatares som corpos vivos que incluso respiram, pero controlados por um humano através dumha tecnologia que liga a mente do conductor c'o avatar. Em Pandora, por meio do seu corpo avatar, Jake consegue caminhar novamente.

Enviado ás profundidades das florestas de Pandora numha equipa de reconhecimento para a posterior invassom, Jake descobre as belezas e perigos de Pandora. Ali encontra umha jovem fêmea Navi, Neytiri, cuja beleza é só comparável à sua ferocidade nas batalhas. Ao longo do tempo, Jake integra-se no clã Neytiri, e começa a apaixonar-se por ela, vendo-se forçando a escolher bando numha batalha épica que vai decidir o destino de um mundo inteiro.

E nom pola típica trama hollywoodesca, mas pola flipada dos avatares e dos Navi, haverá que ve-la. Nom?

3 Comments:

Marta said...

A min dame que vai a ser moi impresionante a nivel tecnico, pero a nivel argumental, predecible...inda así irei vela ao cine pero sen moitas expectativas...

Gonzalo Amorin said...

Haverá que ir ve-la! Pero a cousa recorda a penúltima de Bruce Willis (Surrogates), botade um olho ao argumento: "Los agentes del FBI investigan el misterioso asesinato de un estudiante universitario relacionado con el hombre que participó en la creación del fenómeno high-tech de los substitutos, que permiten a la gente comprar versiones perfectas de sí mismos en buena forma, guapos, y controlados por control remoto. Estas máquinas perfectas acaban asumiendo sus roles vitales, de modo que la gente puede experimentar la vida a través de otro cómodamente sentados en el sofá de su casa. El asesinato pone de manifiesto una cuestión: en un mundo de máscaras ¿quién es real y en quien se puede confiar?" Que vos dixem! hehehehe!!!!

O'Chini said...

Eu vim "surrogates"! Nom estivo mal... Penso que "Matrix" creo escola... no fundo é todo sobre o mesmo...

Avatar talvez seja um pelim diferente, para mim que vai mais na linha de O Senhor dos Aneis, Star Wars... história épica e labaçadas cósmicas! hehe...