terça-feira, 29 de dezembro de 2009

Capitulo I: as orixes da maxia VI

-Teño que preguntarche algo Latri-espetou Zigg
-Ti dirás Zigg, agora que xa es xefe do FRG, quizais non necestites dos meus consellos..-dixo con sorna Latri.
-Chegoume un papiro de Gallaecia, solicitan a axuda da FRG xa que os ratos da comarca do Val da Mahía levantaronse en armas,os gatos non saen a rúa, asolaron prados e cortellos, non deixan nada de nada.Xa conquistaron Vioxus e ameazan con conquistar Espiñeirus...
-E que queres que faga eu ,ali non teño influencias, non pinto nada alí-preguntou Latri enoxada
Non, non é iso -dixo Zig mentras relambía os fuciños.Quero que vixiles a meu irmán Zag, vouno deixar o mando do FRG aqui, mentras eu vou con parte das tropas para Gallaecia.
-A ise borracho-dixo Latri, se pasa mais tempo na taberna que na gateira.
-Xa o sei, pero é a única soluccion polo momento- contestou Zig con cara de dúbida.

A Latri realmente non lle preocupaba que Zag se ocupase do FRG mentras Zig ia a estar na Gallecia, o que lle preocupaba precisamente era iso, que Zig fose a Gallaecia, ela como mediadora sabía do perigo das tribus ratunas da Gallaecia ata o de agora en tregua despois do pacto no Concilio de Ratibrom.

2 Comments:

O'Chini said...

hoho...:) Um "papirofax"!?

As novas tecnologias é-che o que tenhem!!

Por ai sem dùvida tem que aparecer um reporteiro da TVG, ou algo. Venha, outro, outro...

Gonzalo Amorin said...

Um bo barrene caro Pablo! hehehe!!