quarta-feira, 10 de setembro de 2008

O MAIOR INCÊNDIO EM VIGO DESDE HAI 20 ANOS

Pois a ver que vos parecem estas fotos, tirou-no-las um fotógrafo professional hai uns dias num incêndio que tiverom em Vigo e ao que fumos botar umha mam. Menudo petate, nom vos imaginades como foi aquilo. Os bombeiros de Vigo levavam a trabalhar desde as tres da madrugada, logo chamarom por nós a isso das seis, estivemos trabalhando até as duas da tarde aproximadamente. O indêndio declarou-se no complexo industrial do Gorxal, pertinho do límite com Porrinho. Ardeu todo, almacêns de productos químicos, electrónica, colchóns, camións e um mui longo etc. O certo é que foi do mais gordo que tivemos até o de agora. Aquilo parecia umha batalha campal...nom estivo mal.






















8 Comments:

Anônimo said...

Que boas fotos, pero seguro que a experiéncia vivida foi moito mellor!!
E sábese xa que pasou para que ardera??

Marta said...

Si que son boas, reflexan moi ben a preocupacion e o cansancio dun traballo ben fodido. Son de National geografic! Debechedes de quedar reventados...

O'Chini said...

Joder!!!

Com umha música de fondo e umha bandeira ao longe, já terias umha pelicula ao máis puro estilo Hollywood!

Gonzalo Amorin said...

Pois nom se sabe ainda qual foi o motivo do incêndio. Suponho que o estarám a investigar. Hehehe!! Tem conha o do Chini. Pois si que quedamos reventados, a demais esse dia foi do mais completinho. Logo disso ainda tivemos umha inundaçom num garagem, um accidente de tráfico e um incêndio num edificio de vivendas. Esse dia batimos todos os records!!

crisbodelon said...

Encántanme as fotos e saes guapísimo na do primeiro plano!! Buff!! Hhehe!

gusta_vete said...

Moi profesionais. As fotos e os fotografiados. Todo un luxo. Sobrado e banda estamos na procura dunhas fotos e videos que fixeron no último concerto que tamén era moi profesional. Non creo que esén tan ben. Ala non curres anto hoxe.

O'Chini said...

Pois si mira se estam bem as fotos que ate gusta_vete escreveu algo!!! hoho!!! Nom se che via o pelo ultimamente!! (nem ao Sobrado!!) Tudo bom, espero.
Por certo, alguem sabe algo da voda que disque ia haber em setembro, o 7???

gusta_vete said...

..o 27. Hay dous fins de semana fomos de despedida. Fixemos o descenso do sella (que leba menos auga que o tambre se me descoido). E logo de marcha a Gijon vestidos de... pouco vestidos. Tubo ben, sen demasiados exesos pola minha parte. Non sei se che comentou rober algo do concurco de Nsaio (podes velo na rede, entrevista e non sei que mais). Non pasamos á final... por vello. Pero dixeron que tentarian que estuberamos nunha feira cultural na Corunha na ponte de decenbro. Xa está confirmado que si. Pode ser moi proveitoso.