quarta-feira, 3 de setembro de 2008

Apéndice

Boas rapazes,

Pois este fim de semana foi movidinho para nós, bom, para Maria. A sexta-feira (venres) tinha dores abdominais que iam ganhando em intensidade. Pola noite quase nom puido durmir. Á manhã comprobei quais eram os síntomas da apenditice e eram clavados assi que já fomos por urgencias ao hospital. (Advocate Illinois Masonic Medical Center, horl!). Apos os chequeos standard a diagnose foi clara: apendicite. Digo chequeos standard em teoría, claro, incluindo um TAC. Este dias vimos e ouvimos certas histórias para nom durmir em Galiza nos periodicos e de amigos que foram mandados de volta para casa com o diagnóstico de "eso solo son gases", logo á semana, peritonite, umha infecçom brutal e fodidissima.... para flipar)

Bom, o caso é que a operarom o sábado pola noitinha. Tres pequenos cortes para o instrumental e as microcámaras. Todo saiu bem, o posoperatório bem, já está na casa. Algumha dor de vez em quando pero dentro do normal. Aparte disto, está bastante desanimada porque nom vai poder ir a Nova York este domingo a fazer os segundos parciais, e pode perder todo o que estudou, um ano em branco, voltar a começar... A ver se contactamos os profesores e guardam os primeiros resultados... a ver...

Mais o importante é o realmente importante. Anos atrás umha cousinha assi era algo moi moi sério. Hoje, tratándo-o a tempo, nom deveria haver problema. Os masóns estes (tem conha, tenho que investigar algo sobre este hospital) tratáro-na moi bem, atençom excelente, excelentissima. Sem saltar-se um ápice os protocolos médicos e sem fechar nengumha outra posibilidade por se acaso, até fazer TODAS as probas pertinentes. Pena que os USA tenham esa mania dos seguros privados e nom seguridade social universal, (gora Obama!!!).

Bom, rapazes, menudo estirom deu o blog para 2 dias que nom o miro!!!
Ala, já lhe vou respostar por ai aos outros posts, beijos a tod@s.

6 Comments:

Marta said...

Alegrome que todo saira ben. Menudo susto! Pois nada a recuperarse e ánimos María!! A ver se hai sorte e non se bota a perder esa asignatura. Biquiños.

Gonzalo Amorin said...

Muito ánimo Máraia!!! Agora a pressumir de cicatriz!!! No teu caso...numha noite contra as bandas macarrís de Chicago...nada de apendicite...Chigago City!! hehehe!!! Muito ánimo!! Um bico do Ricky Martinho!!

Anônimo said...

Ánimo María!!!!!!
as cicatrizes son coma as tatuaxes, molan e duran toda a vida!!!!! XD

Oishu said...

Que tutto! Por sorte todo rematou ben. Boa recuperación.

Viva a sanidade pública!

Vistes a House?

crisbodelon said...

Ola Mariquiña!! Que te recuperes moi ben! Xa hai excusa perfecta para pedir moitos mimiños de todos e de Chinorri en particular!! Quedou todo nun susto e nunha futura anécdota molona! A ver se consigues solucionar o da asignatura!
A maior das apertas, biquiños mil!!!!!!!!!!!
Vai pola sombra!

O'Chini said...

Si que me virom, senhor Oishu. Eu andava ponhem-do indiciós de adrenalina a tododios pa que espabillem. Saludei a Chini e a Maria. O Chini case me tira o bastom, que cabrom.