sábado, 27 de fevereiro de 2010

Documental ZEITGEIST - Primeira parte: A Relixión

Boas!!,

Posiblemente algún de bos xa sabedes deste documental.
Foi un dos primeiros documentáis "Conspiranoicos" e para moitos o mellor, de feito gañou o primeiro premio do  "Artivist Festiva"  de Hollywood no 2008.

A esencia do documental e desmontar todo o que nos ensinaron ata agora, a relixión, o poder, as guerras etc etc. aportando moitos datos contrastados que cando un os lée ou os escoita...non pode de deixar de pensar en que este mundo non é máis que unha pantomima.

A ver se vos gusta, e moi interesante!

INTRODUCCION:

Zeitgeist (Sub Español) - Trozo 1ª Parte [Religión]


PRIMEIRA PARTE:

5 Comments:

O'Chini said...

Coa boca aberta fiquei!!! Alucinante!! Eu já tinha lido e escoitado falar de figuras similares á de Jesus na história, pero nom tanto... Odin, sobre todo.(aparece na lista do documentário). Agora tenho-me que ler a história de Horus, em verdade alucinante.

E o do zodiaco, as diferentes eras....magistral. Nunca reparara em porque o antigo simbolo do cristianismo eram os peixes....Agora todo cadra!!! E o da estrela de Belem!? E os Tres reis magos?? E os tres dias que passam antes da resurrecçom!!!

Em verdade, todo quadra!!! Eu penso que calquera que veja este documentário vai quedar flipado. Demasiado flipado diria eu.

Ah! E excelente ideia a dumha nova secçom titulada Conspiranoia, caro Oscar!!! Eu a ver se aporto algo, tenho algumhas ideias....

De vez em quando perdoade que tenha que tomar o papel de Scully, a companheira escéptica de Mulder em expediente X, é o que me toca, hehe, Incluso pensando-o bem, neste documental o mais normal, o mais racional é precisamente nom crer as fabulaçóns religiosas, e buscar-lhe umha explicaçom coherente e historic a todo isto!! Como assi fixerom, e tam bem!!! Nom saim do meu assombro!!!

Anônimo said...

Hei! alégrome de que che gostara.
Alguén debería de escreber a "Biblia Atea" ou algo así e recopilar nela todas as mentiras, modificacións, falsificacións, etc etc de todo o que nos contaron. Non sei, a verdade e que non fai falta, xa se están a afundir eles solos con tanta pederastia, puterío e depravación.

Vou colgar a segunda parte, que para min foi a máis interesante. Saude!

O'Chini said...

Estivem naufragando um pouco pola wikipedia para saber algo mais de Horus, e descubrin que a pelicula do humorista Bill Maher religulous (em ingles sona a algo assi como "Relículo" ou "Ridigioso", religioso+ridiculo) fala tamem do plágio cristião ao egipcios. Nom sei se a botarom por Espanha pero tenho ganas de vé-la, em Chicago saira no 2008 e a perdim...caghoenlamá....pero tem boa pinta, ademais porque o tipo é um cachondo mental inteligente.

Gonzalo Amorin said...

Muito bo Sr. Paradela!! Eu na carreira estudara a figura histórica de Cristo e a cousa ficara-me colhida polas pelos. Agora fica claro!

Com todo, as religións tenhem o seu lado possitivo - nom pensedes que defendo a ninguém - ainda que custe ve-lo. Podemos ve-lo mesmo nos pacentes com crenças que curam antes e melhor (efeito pracebo?) ou mesmo nas formosas obras de arte que chegarom até nós - pintura, escultura, arquitectura -. Noutros aspeitos a organizaçom em sociedade e a posta em comúm de valores possitivos tamém som a ter em conta. Agora, a instrumentalizaçom interesada da religiom está clara e nom foi boa para o home, e aí topamo-nos com a Igreja, o Vaticano, fidel herdeiro do Império Romano.

Outro aspeito que haveria que analisar é esse suposto outro Jesús que recolhem os chamados evangeus apócrifos, que som umha morea de-les considerados nom válidos, e que o apresentam como umha persoa longe dos intereses do poder e totalmente comprometida com ideais que nos sorprenderiam até a dia de hoje, tais como o feminismo. etc. Hai vários estudos ao respeito.

Pois isso Oscar, umha boa aportaçom que abre um novo caminho neste nosso blogue.

Marta said...

Moi interesante o documental...moi ben narrado e explicado, e pareceme todo moi lóxico, dende logo non me extraña nada que todo sexa un plaxio da relixión exipcia e que todo se basee na adoración ao sol. Impresionante...