domingo, 7 de fevereiro de 2010

Concurso de Cartas de Amor em Galego (praço até o 11-Fevereiro)

Radiofusión ven de convocar unha nova edición do seu Certame de Cartas de Amor, iniciativa que puxo en marcha en 1997. Este ano o autor ou autora da carta que resulte premiada, recibirá como agasallo unha cea romántica para 2 persoas e a estancia dunha noite no Parador de Turismo de Ferrol. Como en edicións anteriores, a persoa gañadora poderá escoller un cuarto doble ou dous individuais.

As persoas interesadas en participar deberán enviar a Radiofusión (Casa do Concello. 15500 Fene A Coruña) ou ao correo electrónico direccion@radiofusion.eu unha declaración de amor, en prosa ou en verso e que non exceda dun folio mecanografiado a doble espazo. Tamén se admitirán cartas redactadas a mán, sempre que sexan intelixibeis. As cartas de amor enviaránse baixo plica e terán que estar en poder de Radiofusión antes do 11 de febreiro, inclusive. As declaracións deberán estar redactadas en lingua galega.

http://www.radiofusion.eu/manager.php?p=FichaNova&ID=4802

1 Comment:

O'Chini said...

hehe.... nom reparara nisso de "antes do 11 de febreiro, inclusive"...que lios se fam alguns mimá...

Bom, alguem se anima?? Eu ao milhor até me animo... se nom me saira moi cursi até o ponhia aqui no blog...:P