sexta-feira, 29 de julho de 2011

Mais do Koruño

Por fim averigüei quem era o o Sr.Koruño... Aparecia em Land Rover, pero caracterizado dourtro jeito, falando doutra forma, o tipo é um crack...aqui o tendes:


E aqui no papel de Korunho...eu escacho!


4 Comments:

O'Chini said...

uf.... na telegaita os pobres nom devem saber que em galego nom se di "chico", di-se "rapaz"... Isto fire os ouvidos....

E a RAG dentro de 10 anos "rapaz" será considerado "lusismo", como outras cousas...mimá........que nojo às vezes....

Marta said...

Que risas hehehehe....faino ben o tio. O de "chico" canta bastante, sí, a min tamen me sorprendeu. Igual queren usar unha forma de falar coloquial en plan castrapo, pero como sigan así en plan coloquial, van acabar falando castelán con acento galego en plan Koruño...
Por certo sabedes que a rapaza que aparece no video é Iria a irmá de Roberto Sobrado?

Gonzalo Amorin said...

O tipo que fai de Korunho é um fenómeno!!! Porque o fai bem e se ri, suponho, de si mesmo e dos korunhitas. Mas o programa esse do Land Rober parece-me triste, castrapeiro, lamentável... isso é fazer honor à nossa língua desde umha empresa pública como a telegaita? Já sabemos ao serviço de quem está e que imagem que lhe querem dar à nossa língua. Umha língua desfeita, acastrapada e apailanda. Agh!!

π said...

En Land Rober está infravalorado. O tipo "é un puto crack, neno, oíste?". Chini, moi bo o de que 'rapaz' será un lusismo daquí a uns anos... Ó peor nin iso: "Rapaz: Dise do tipo de ave que...".