sexta-feira, 11 de junho de 2010

Roncesvalles - Larrasoaña. Nom hai forma de deixar atrás a internete!!





Olá a tod@s!!

Isto já nom é o que era, pousadas e gente por todos lados, menuda feira. Isso si, a paisagem está toda no sítio, umha delizia ledírica o pre-pirineu. Ainda que quixer fuxir da internete nom poderia, computadores por todos lados um euro os vinte minutos. Pois ai vai! Hoje de Roncesvalles até Larrasoaña, uns 27 km, tudo bem, nem bochas nem dores importante, mas já sei onde vam sair as condenadas, ahh!! A meter-lhe os chamados segundos pelexos pra que nom naçam, com o que gosto de ponher-lhe nomas, as bochas, hehe!!! Pra insulta-las. Pois si, hoje foi um bo caminho, cheio de anecdotas desde o começo, espertou-nos o hospitaleiro as seis em ponto com um "Aleluia" muito mal entoado, terrível!! Eu do susto chimpei da cama e punxem-e a caminhar, cheguei cedíssimo, as doce e meia estava na porta da pousada. Umhas fragas de faias amigos e amigos, que dava gosto ve-las, caminhar por elas foi mágico, de veras, crim-me Bilbo Bolsom por um rato, hehehe!!! Em sério, gostei muito deste começo, oxalá as cousas continuem assim de bem! Ah! Por certo, para os puristas do autoódio, e nom me refiro a ningum de vós, a que nom adivinhades que idioma foi o que mais empreguei hoje, pois amigos, esse mesmo, o galego, ou potuguês, que mais dá!! Muitos brasileiros andam por aqui ciscados. Ah! E de segundo o inglés com um aimigo japonés que me fixem, e por último o espanhol, ala! Chinca, rabinha! Uff!! Chinches as da pousada de Roncesvalles, comerom-me umha perna!! Como pica, mas estou preparado com os meus produtos anti-bechos, no problemo! Entom, mais nada, deixar-vos umhas fotos que tirei com o meu mobil, nom trouxem câmara, do começo e dos muitos bechinhos que fum topando polo caminho. Ah!! Até atopei um útil lítico com toda a pinta de ser quando menos neolítico, nom carreguei com el que pessava muito, magoa!!

Um saudo para tod@s!!
Ultreia!!






3 Comments:

O'Chini said...

790 km!!! CARALHO!!!

Pois vejamos,
se som 31 dias caminhando, e cada dia tem 24 horas dá 1 km por hora de velocidade promédio ao longo do caminho.

Se temos em conta que cada dia só caminhas....8 horas? Entom esse promédio é de 3 km/h, quase 1 metro por segundo... ou seja um passo por segundo. Costa arriba e costa abaixo, coste o que coste.

Gosto inmenso da ideia de que postees as etapas (ou quando poidas!) Eu seguirei os posts, e as imagens moi boas!!

PD: por certo, na última foto saiches algo despeinado....horl horl

Marta said...

Pois si que son km, sí. Que paisaxes mais fermosas. Eu cando fora a asturias internarame tamén por un bosque de faias recen chovido e fora algo máxico tamén. Que aventurillas te esperan:) Conta, conta..

O'Chini said...

Umha pergunta que me acaba de surgir:
falam basco, por ai?
O google dize que isso está inzado de topónimos bascos...de facto, Roncesvalhes em basco é Orreaga.