domingo, 13 de junho de 2010

Irunha - Gares. Terço dia.

Olá a tod@s!!
Já levo três dias de caminhada. Hoje sem dúvida passei um dia atroz, que grande dor. Tenho os pês inzados de bochas, e por riba na planta, nunca tal me passara assim, penso que a culpa foi de onte caminhar tudo o dia com chuvia, os pês amolecerom, macerarom, e logo com umha pouca de fricçom, ai o teis, bochas por todos lados, terrível!! Mas armei-me de valor e cheguei, rebentado. mas cheguei. Amanhá poida que ainda seja mais dificil, oxalá nom chova, se assim for poida que descanse um dia pra recuperar os pês, já se verá. Magoa que nom poda ponher-vos fotos das bochas, iades ver!! hehe!! Hoje vim aos poucos, como di o italiano Sergio, piano piano, cada meia hora parava fazer as curas e aproveitar descansar um rato. Logo do Alto do Perdón atrevim-me botas Betadine (iodo) dentro da bocha por um corte que lhe espetei, penso que ainda ecoam os meus ouveos por toda a serra, isso si que doe, como doe, foda-se pá!! Amnhá arrancarei com a s sandálias a ver que tal me vam. Por certo, penso que me equivoquei com o calçado, que ademais de nom ser impermeável, tem a sola muito dura e fina, esta-me matando os pês, hoje é domingo pra maus foder, e nom puidem ir comprar outras, amanhá vou faze-lo em quando poida, as velhas de volta polo correio. Em fim, vou deixar de queixar-me que estou mui negativo, e isso nom pode ser. Um truco que descobrím pra nom pensar na dor a cada passo e ir super-concentrado pensando na ponta do nariz, suponho que valerá qualquer outra cousa, a mim deu-se-me por ai.
Fixem boa amizade com o alemám Michael, que só fala alemám e eu esprejo quanto podo, com o japonés Takemi e com o italiano Sergio, menuda Torre de Babel mais pavera, o certo é que o passamos bem juntos, falando, isso si, muito menos do que quixera-mos.
Pois sinto nom poder ponher fotos desta vez, que as tenho, mas nom trouxem o cabre, pra outra será!
Um abraço e ultreia!

3 Comments:

Marta said...

Nin se che ocurra por unha foto das bochas, ¡que grima!!! Xa so co que contaches...
A ver se o proximo post é un pouco mais animado e te recuperaches das dores...Unha aperta e ánimos!

O'Chini said...

Dá dor só de le-lo!! Aiaiai!!!
Fotos, fotos!!

O'Pablo said...

Non quero pensar como estarás cando chegues a Compostela.Ánimo, todo sexa polo recibimento que che vai dar Feijoo no Obradoiro.