quinta-feira, 24 de junho de 2010

Desde Boadilla del Camino. (Palencia)

Olá a tod@s de novo.
Ando pola Castela profunda, em Boadilla del Camino, a uns 60 kms passado Burgos. A calor que vai por aqui nom hai que ature, estou a erguer-me estes dias mui cedo pra que nom se me derretam os pês, suam as pedras. Continuo a estar canso, mais agora que o médico me meteu anti-bióticos. Tivem que fazer duas noites em Belorado para descansar e recuperar-me um chisco, mesmo pareceu-me como estar num balneário logo de vir da guerra. Agora vou melhor, deixei atrás o passo de boi e vou colhendo um mais ligeiro, mesmo de donicela. Sinto ser tam breve mas necessito descansar. Continua a conhezer sempre, sigo a estar só.
Um abraço e que gostedes das fotos.




Castrojeriz ao fondo.
Um que dezidiu ir com só umha bota.

Catedral de Burgos ao alborar.


Antes de Hontanas, a meseta.




Montes de Oca.



Eu e o meu amigo Takumi.

2 Comments:

Marta said...

Como mola o japonés rubio!!!! hehehe ten unha pinta de cachondo mental...Bonitas fotos.

O'Chini said...

Que bonitas as fotos,
pareces Frodo Bolson á busca do anel, caminhando polas terras de Mordor...
Hái gigantes? Ou som muinhos?