terça-feira, 15 de junho de 2010

Desde Los Arcos (Nafarroa).

Lizarra

Olá a tod@s!!

Aqui tedes outra entrega das minhas andainas. Agora estou em Los Arcos (Navarra) a 28 quilómetros de Logronho. Levo dous dias andando mais que com os pês com a cabeça (nom literalemente, por suposto). Cada dia que passa é umha aventura, onte em Lizarra infectou-se-me um pê, inchou-se-me como umha pelota, pensei que teria que ficar ali descansar polo menos um dia. Mas tivem a boa ideia de ir a farmácia comprar algumha pomada anti-biótica, logo na pousada metina dentro das bochas e bualá! (nom se escreve assim de broma) erguin-me case novo. Levo dous dias a caminhar com as sandálias, e resulta que som mui cómodas, muitíssimo melhor que as malditas botas, isso si, como chova nom pode leva-las. Em Logronho vou comprar botas novas, seguro.

Sigo a conhezer gente, de paises mui diversos. Hoje fixem todo o caminho com um alemám chamado Torsten, totamente atormentado e triste, perdeu o trabalho e poida que a moça, coitado. Estivem a falar mais de seis horas em inglés, manda caralho, se me escoita a minha mestra de ingés cai pra trás. De tanto fala-lo puxem-me a falar logo com um gato que passava em inglés, o gato nom entendeu nada, of course! Sigo a concidir com os outros colegas, o japonés, o italiano, o outro alemám. Onte Sergio, de apelido Capone, ma que cosa!, cozinhou pra nós uns esparguetes boíssimos, case nos emborrachamos com o vinho. Estivo bem a velada. E hoje ao chegar a Los Arcos, umha senhora estava a tocar o arpa na porto da pousada, tocava as Cantigas de Santa Maria, dixem-lho, e tipa case me bica, dixo que fum o primeiro em muito tempo em saber isso. Por suposto!! hehehe!!! Amanhá tentarei até Logronho, vam ser 28 quilómetros, vai ser duro, mas se nom podo, fico antes, agora há pousadas por todos lados, isto é um negócio.

Agora os pês vam melhor, mas necesitam mais tempo pra curar, poida, senom melhoram, que fique um par de dias num mesmo lugar descansar. Nom sei, a ver como evoluem. Polo de agora, como bem dizia o meu preparador físico das oposiçóns: Con dos cojoncitos!!!! hehehe!!!

Aguardo gostedes das fotos.

Um abraço.

Rio Arga (se nom me equivoco)


Arpista norteamericana


Puente la Reina - Gares.



Alto del Perdón ( que dor mamasinha!!)

3 Comments:

Edu P. said...

aaaai... como a envexa nunca é "sana", comparto contigo esta miña falta de saúde polo exceso de envexa.

Ánimo compañeiro, que Compostela xa case está aí!

Marta said...

Pero co experto que eres nisto do deporte ¿como vas mercar unhas botas "novas"? Non deberías usar calzado novo para estas longas travesías, vas esfolar os pes!!!

gusta_vete said...

Como di un "conhecido" noso: ...o importante non é chegar é a viaxe. Disfrutaa. Eu tamén sinto envexa. Eu fagoo pro ano, que non quero tanta xente.