sábado, 19 de junho de 2010

Desde Belorado. Castela.

Olá a tod@s!

Estou mui canso, hoje foi umha etapa mui dura. Estou em Belorado, já Castela. Fixem uns corenta quilómetros, tivem que esforzar-me para recuperar o tempo perdido nas etapas de chuvia e de bochas insufríveis. Os pês parez que vam melhor, mas pouco a pouco. Merquei botas novas em Logronho, muito melhor, quizais tenha que adata-las ainda um chisco aos pês, quando podo ponho as sandálias pra caminhar. Hoje vou ir durmir canda as ghalinhas. Continuo a conhezer a muita gente, a estar só.

Um abraço!


Umha parada pra sanear.


Mini-Milhadoiros

Nom me puidem resistir.

3 Comments:

Marta said...

Esos pes sonche un poema! XD

O'Chini said...

Que boa séria está saindo, caro gon!! Leio-te assiduamente.

Eu do dedo que mais gosto é do ultimo. Hehe:)

The Sobrado said...

Xa sabes. O importante non é chegar, o importante é a viaxe. (de todos xeitos, ti chega eh!)
Apertas, camarada!