sábado, 22 de maio de 2010

Silêncio, que se canta o fado.

Inspirado polo último video que postou Gon, desses que chegam ao fondo, aqui vai este...um clásico que em verdade nom decepciona (polo menos a mim nom!)

O fado renace, se é que algumha vez morreu.... Que luxazo, emociona... sobre todo vé-lo em directo... Os que venhades por aqui já o veredes, impresiona a preséncia dos fadistas, impresiona a música das guitarras portuguesas...impresionam sobre todo as letras....simpels pero fondas.... A TV e a rádio, os CD´s, youtube nom se acerca ao que é o fado em vivo. Pero aqui vai um intento....



- Obrigado Manolo por ter encontrado este video!

5 Comments:

O'Chini said...

Para os que nom saibades...(já saberedes), no canto ao desafio, ao final. Alfama é um bairro de Lisboa com nom moi boa fama, berce de moitos fadistas,

"Alfama é mal afamada."

Gonzalo Amorin said...

Muito bo caro Chainis!! Muito bo!!

O'Poldow said...

Ese vídeo é ótemo! Pertence a unha pelícola chiamatta "Fados" del insinne pelicolista don Carlos Saura... pónseme os pelos di punta que até falo italeano de Sao Paulo! A pelí eu vina aquí, en SP, e os caralhos dos brasis coa que fun ver non facían máis ca rir polo sotaque dos portugas! Ah, e eu con soidades tripeiras ao ve-lo Porto! Persoalmente, a que máis me presta é a molequiña que canta o de "quanto tu falas e eu te escuto uma hora paresce um minuto".

O'Chini said...

Vou-me chivar a Cavaco sobre eses brasucas, e que dé a oder para preparar os canhoneiros, galeãos e as espingardas!!

Marta said...

Que bonito, eu escoitara en directo unha cousa parecida no barrio de alfama cando estivera en Lisboa. A verdade e que poñenseche os pelos de punta, sobre todo cando teñen ese toque tan lastimero co que empatizamos enseguida :)