terça-feira, 11 de maio de 2010

Nom ao jogo da Bolsa.

Muito caro Chainis, vou boicotear o teu jogo da bolsa. Nom estou a favor de que fomentes, nem de brincadeira, o instrumento culme do Capitalismo. Como que nom lhe influe à gente, ao planeta, todos esses jogos truculentos que se cozem na Bolsa? Como que só correm riscos os especuladores? Caro Chainis, nom me digas que che tenho que lembrar quem provocou esta última crise? Como que com muitas das jogadas que ali se fam nom vam ao traste empresas enteiras deixando na rua a miles de trabalhadores? Entom nom é a Bolsa senom a manifestaçom mais perfeizoada e sutil do Capitalismo? Nom é o Capitalismo a lacra do mundo no que vivemos? Sinto-o amigo pero eu nom vou partizipar no jogo esse. Para lembrar-te o que é o Capitalismo aqui che deixo um par de videos entretidos e ilustrativos.






2 Comments:

O'Chini said...

caro Gon,
o que ponhem os videos é certo,
tamem é certo que as grandes fortunas do mundo controlam o mundo, enfim.. som certas moitas cousas, nom é que de repente me esquecera!! Pero o que tu fas e fazer tabula rasa e identificar umha cousa com outra sem entrar nos detalhes, e os detalhes som importantes.

E menos estou dacordo em que a bolsa e o instrumento culmem do capitalismo...para nada!! O instrumento culmen do capitalismo quiza seja a democrácia paripé na que vivimos, o lavado de cerebro ao que nos somentem, ao que sometem ás massas pobres do mundo, o aparvamento subtil que fazem os ricos aos pobres para que sigam sendo pobres... Um aplanador de encefalogramas distribuido em jornais, TVs e realities...isso é o instrumento mais brutal dos porcos ricos neocom!!!

A bolsa nom é nada disso!! Nada!!! Pero sigamos...

Os videos nom falam da bolsa, claro. É singelo: como já dixem, a bolsa é um escaparate, as subidas e baixadas som sintoma -mais que causa- dos males do capitalismo. A crise de hoje, e a de outros anos nom está produzida pola bolsa: reflicte-se na bolsa.

A crise actual estivo produzida por umha seriem massiva de emprestimos com poucas garantias de ser devoltos... O que hai que fazer é controlar eses prestamos polos estados, controlar certas actividades, regula-las.

Por que se nom, a unica alternativa seria terminar com o conceito de prestamo mesmo, e de juro. E já me diras como se pode formar umha sociedade moderna sem isso....imposivel. É mais: se nom existissem os prestamos, só os ricos poderiam acometer grandes obras, ou só os estados.

A bolsa só é a forma em que as sociedades anónimas consiguem financiamento. Tu quando compras accções te fas co-proprietário dumha empresa e recebes dividendos, e eles conseguem dinheiro para compar maquinária, investir, etc. A outra opçom que as empresas tenhem é pedir um emprestimo a um banco. (Que é melhor??? Lucrar a um banqueiro? A bolsa polo menos -democratiza- o acceso ao investimento/dinheiro tanto para os inversores, como para os emprestadores!!!)

Ora bem: logo, o que tu decidas fazer coas tuas acções, mesmo vende-las mais caras do que as compraches a um terceiro, isso é outra cousa, e ai o risco é assumido por cada um. Isto é o mercado da revenda. E o que nom quere perder, que nom jogue a andar comprado para logo vender mais caro, porque lhe pode sair mal..


Pensa: de igual jeito que ti demonizas a bolsa poderiamos ter demonizado a lotaria, ou as quinielas, os jogos de azar. Que mais especulaçom que isto? Jogar dinheiro por umha minima, minimissima posibilidade de granhar mais dinheiro!? A lotaria seguro que nom existiriam num pais comunista.

A bolsa só fai quebrar a umha empresa ou particular se esa empresa anda a investir dinheiro e a especular. O mesmo que um pode perder dinheiro num casino só se joga. Se nom joga, nom.

E se nom, pom-me um caso de exemplo. Explica-me como o teu dinheiro ivestido em bolsa pode contribuir dalgum jeito a explotar a alguem. Pero umha explicaçom nom retórica, senom real. Penso que é dificil, ou moi mal estou entendendo eu o rolho este da economia....

O'Chini said...

Bom, de resumo:

O capitalismo, o neo-liberalismo e os seus males som 99.99% outras cousas. E só o 0.01% bolsa. Os ultra ricos de toda a vida, as invasons de paises e a fame do terceiro mundo nom tenhem nada, nada nada que ver coa bolsa, senom com outras cousas menos mediáticas e vistosas...