segunda-feira, 24 de maio de 2010

Pois a miña opinión é...

que tal e como están os posts agora no blog non invitan a súa lectura, todos resumidos en titulares. Creo que mola ver dun vistazo cal é o contido...se hay un video é que pinta ten, se é moi longo ou non...Tal e como están agora, dame sensación de acumulación, de que hai que ir abrindoos para ver o que hai; vale parece un traballo chorras, pero dado a acumulacion e saturación de información (facebook, mail, blog) facilitan as cousas...


Pois ahí esta esta pequena crítica, ¿Vos que pensades?

8 Comments:

O'Chini said...

Pois é que a alternativa nom é moi boa: se todos os posts estam abertos, só o que está primeiro acapara um montom de espaço e o resto queda relegado....

Ao estar resumidos como agora, um pode botar um olho rápido a umha temporada grande de posts e entrar se um quere.

Agora, claro, se o que um quere é ve-los todos para ponher-se ao dia sem ter que entrar (como é o teu caso), pois dá mais trabalho...hehehe...vagoneta!!

Em calquera caso, eu por mim estou aberto a cámbios, ainda que penso que é melhor este esquema...

O'Chini said...

se o resto é favorável, podo voltar ao anterior esquema por umha temporada para ver que tal....

O'Pablo said...

para min esta perfecto como está.

Gonzalo Amorin said...

Penso que o Chainis tem raçom na cuestom da practicidade do novo formato, mas estou com a Martita em que agora o blogue perdeu calidez. Nom todo é botar umha vissom rápida a todas as entradas, eu tamém primo que o blogue seja visual e agradável. Tenho que admitir que agora parez mais um índice de artigos, acho de menos o formato de antes caro Chainis.

O'Chini said...

Talvez haja umha forma de satisfazer-nos tod@s
(hehe...o de @ fago-o para amolar a Pabl@!)

Nom, em sério: vou reutilizar a columnha esquerda para fazer umha lista dos ultimos posts, com um pequeno resumo, bom tal como está agora. A columnha central vai ser ocupada polos prŕoprios posts em formato expandido, como antes.

O único problema vai ser relocalizar todos os elementos que agora estam na coluna esquerda, já pensarei.

Os cámbios vam-me levar algum tempo. Logo me dizedes se gostades mais...

O'Chini said...

..o que si é verdade é que os posts mais lidos som os de producçom própria, quero dizer, anéctodas recolhidas por um mesmo, reflexons próprias, textos pessoais, opinions personais...fotos... Mas, claro, reconheço tamem que dá mais trabalho... digo-o porque isto é algo que afecta á calidez....

O'Chini said...

Mudanças implementadas...
agora a lista de posts está a esquerda. Opcionalmente podo desligar as imagens pequeninhas para que nom fique todo saturado.

Me digan pues, muyayos!!!

Marta said...

Pois pareceme ben esta opcion :)