domingo, 15 de junho de 2008

At O´Chinis and Maria´s home, order caralho!!!!












Olá a todos!! Aqui me vedes com O´Chini nas beiras do lago Michigam e ao fondo Chicago. Menuda viagem que me estou pegando. Hoje fago case umha semana aqui, já falo inglés polos cóvados e com sotaque do Mid West (que cousa!!), estes ianquis falam bem raro, é-che um jeito bem nasal de parolar. Pois mais nada que ando canso e nom me apetece escrever, que gostasedes das fotos. Hoje vamos de caralhada, ta bo aqui o Jack Daniels oh!! Ala!! Continuamos!!!!

4 Comments:

Marta said...

Hei gonçalinho! menuda vidorra, inda andas por ahí? Xa contarás máis detalles. Resulta moi caro o avion e pasar unha tempada ahí?

O'Poldow said...

Jóvenes! Gustáron-che-me ben as fotos, ho! Sobro todo esa que apareces coas ondulantes bandeiras por detrás, parece de penícola, mesmo! Pasáio bem, e non deixés de tomar un gole de uisque á saúde dos da periferia do Imperio!

O'Chini said...

O ghon ja deve estar durmindo a mona em Ghondomar em espera dum duro dia de trabalho na quarta. Pasamo-lo como ananos. Quem e o seguinte em vir? :D

Aghora que ja nom esta de ferias, suponho que voltara a escrever polo blogue, ai diormio, que estivo a piques de morrer por inanicom!!

Gonzalo Amorin said...

Epa!! Já estou no choio! Menudo tute de avións até a casa... Pois si que vivo bem!! hehehe!!! Home, Martita, pois o bilhete a mim saiu-me mui barato polos pontos do Travel Club, 400 euros, pero normalmente vale entre 800 ou 1000, segundo o compres. Ali nom gastei demasiado, uns 350 euros ou menos, e o certo é que é todo umha experiência, todo o dia metido numha penicola ou flim, asegum!!! De novo muito obrigado ao casal dos Lourenços!! hehehe!!! Ala!! A cuidar-se!!!