segunda-feira, 26 de maio de 2008

Calle 13: Um sinverghüenza com moita conha, e sem embargo comprometido

Ai ho...!
Pois estou em plam DJ, ai vai outra. Espero nom saturar-vos os ouvidos. Pero este (tamem) meresce a pena, eu virei fam dele. Igual, coma mim, botades umhas risas com algum tema, e tamem pararede-vos a pensar com outros... Que completito!

Um pueltoliquenho (ou boricua como dim por aqui) com mais cara que espalda. Um rapero, poeta moderno, indecente e irreverente. Visitante y Residente som catalogados por moitos como reggeton (pola Virghem Santa, NOM, apagha e vamo-nos, estou ate as bolas da ghasolina, eu passo me ao ghasoil!!!), pero que nom é tam pessao, tranqüilos, amigüos. Assi que nom o paredes antes da conta e prestade atençom ás letras, que todo se aproveita, como o porco.
Aqui vos deixo quatro das suas, as primeiras para rir. As segundas para pensar.


La cumbia de los aburridos




El tango del pecado




Pal norte



Querido FBI (Homenagem a um líder revolucionário boricua asasinado polo FBI em 2005. Esta cançom foi posta em internete apenas dous dias depois da sua morte.




Esta vai de regalo.

Atrévete

1 Comment:

Marta said...

As letras están ben, pero a musica a min me satura un pouco. O ultimo vídeo, o das minifaldas blancas, case me poñen ata a min...