domingo, 30 de março de 2008

BOAS NOITES PECADORES!

Xa estou eiquí, na Zona Velha, pisando charcas, camiñando baixo o abrigo das luces das farolas, dando tumbos polas rúas empedradas, molladas, velhas, rúas estreitas e cheas de historias e segredos. Ainda tomaría outro licor café pero xa e tarde e ai que durmir.

Cantas conversas de cafetería, canta filosofía de taberna, cantas meniñas berrando ó comezo da noite, e cantas, ó final, non lembran o camiño a casa.

Un saudo a todos, e ainda que non ven a conto, estou comendo unha mazá. :)

3 Comments:

Maria said...

Heiiiii...... Oscar!!! como mola a foto e que elejante estas!
Moitos bicos!
Maria.

Gonzalo Amorin said...

Quanto tempo Oscar!! Muito obrigado polos parabéns. Já me informou o Lourenço que estás feito umha mussical star. Pois que tenhas muita sorte por onde andes e que che sorria o sucesso!! Umha aperta.

O'Chini said...

Heeeei!! Boa foto!!
Bom, e o resto de fotos do teu blog tamem, boissimas. Vejo que lhe estas sacando partido á nova cámara.

Alegro-me que te unas a nós nesta aventura cibernética, e a ver se a mim me resucita a vena artística, que leva em coma já um par de anos...

Sinto o do teu amigo... Ánimo!