domingo, 30 de março de 2008

Questom importante.

Boas rapaces,
Tenho umha pergunta importante que convem fixar melhor dende o princípio.
Queremos que A Zona Velha poda ser vista por desconhecidos?

Algumha gente talvez se sinta máis a gosto se o blog é fechado, por esbardalhar sem vergonha, sem preocupar-se pola galeria. A mim da-me um pouco igual. De momento fechei o acceso até que me digades qué fazer, ou até que tenhamos as cousas funcionando a velocidade de "cruceiro". Sempre se pode modificar no futuro.

Bom, ja me diredes.

5 Comments:

Gonzalo Amorin said...

A mim dá-me igual Chini! Como queira a maioria.

Marta said...

Eu xa votei, pero vexo que a miña opción e a menos votada por agora (só para nos). Penso así por se algún día se me da por falar mal do meu xefe, e de pifiadas das editoriais, e como o meu blog de ilustracions que o está orientado en plan profesional máis a que o vexan os editores como un portfolio, está ligado a este polo perfil...pois en fin.

O'Chini said...

Para isso o que tes que fazer é ocultar o teu perfil, e assi nom podem ver de quantos blogs es membro. Outra forma é que a partires de agora asines como simplesmente Marta, para que o google nom che fagha nenhuma putada.
Umha medida máis de seguridade, se che preocupa, é que faghas umha segunda conta em google.

Marta said...
Este comentário foi removido pelo autor.
Marta said...

tou probando a ver