quinta-feira, 27 de novembro de 2008

Lisboa!!!!!


Pois nada, rapaces,
O ano que vem me venho para Lisboa, a trabalhar. Devem ser destas coincidéncias cósmicas que Poldo comentara isso do reintegracionismo de Plank, pero sentin-me como um físico reintegrado. O primeiro dia, o taxista dixo-me que ele via a TVG por cable, que escachava cos Tonechos. Ao segundo dia escoitei um afiador co seu chifre (SI!!!!) debaixo do meu hotel... coa sua moto e seus bártulos e todo...Seria de Chaves ou de Ourense??? Por certo, o meu hotel está justo enfrente da praça de touros, onde so touream, mais nom matam, porque no fundo gostam das vaquinhas, hehe...
Ao terceiro dia, hoje, por fim sair dar um passeio e visitei a zona velha de Lisboa, e esta tamem.

Que sensaçom de estar quase na casa!! Claro, venho de Chicago e todo me parece máis próximo.... Nom quero pensar entom como devem ser n'O Porto!!!.


Um pouco de "x" por aqui e por alá substituindo aos "s", e já tinha o sotaque "Lixboeta". Conseguim que nom tentaram farfulhar espanhol nas lojas ao detectar os meus inevitaveis castelhanismos. (O castrapo castiga-nos, oh deus.... )

Atopei todo rótulado em galego. Que gozada!


Tamem encontrei algumhas cousas que nom eram galego. Eram sem dúvida dalgum eo-naviego reintegracionista, ao julgar por certos plurais. Pura Fala, Txomin!!!!!! ;). (Ai, isto me trae á cabeça certo encargo de "pantalois" que tenho que comprar, hehe)



A volta, comprei umhas castanhas asadas num posto da rúa. 2 euros umha dúzia. Como na casa, vamos....


Por suposto, pintadas hai-nas em todos os lugares do mundo. Um reintegracionista radical já nom chama a atençom fácilmente. Tem que usar outros recursos...


E nada máis... Perto do hotel, de novo, numha cadeia de "sopas e caldos" estilo Gastoff tomei umha "sopa de nabiças". Por certo, alguem sabe como se di nabiça em espanhol?? Eu nom....

Agora quedam-me 3 horas para ir para o aeroporto e voltar a Chicago... penso que já nom vou á cama. A ver se assi durmo no aviom.

Saudos, e

Abrazzi, bambini!!

6 Comments:

crisbodelon said...

Ei, Zzini! Co morriñento que estás vas ficar ben feliz en Portugal! A verdade é que a cidade de Lisboa é preciosa, recorda a San Francisco en versión máis "fofinha" como din os portugueses!

Marta said...

Que ben por fin vas quedar pretiño da casa!!! ¿Nabizas en castelan serán as berzas? Unha aperta...

Marta said...

Hahaha, acabo de ver unha paxina de recetas en español e ao prato tipico de aqui chamanlle "Lacón con berzas gallegas"!!

O'Chini said...

Hehe.... si , reconheço que som um morrinhento. A ver se o ano que ainda me queda por aqui me dá para conhecer Sam Francisco!!

O das nabiças, penso que nom. A berza é outra cousa. As berzas som moi altas, polo menos como as conheço eu. A pranta pode chegar a ser máis grande que umha pessoa. berza

Penso que em espanhol se di igual, "nabiza"... Acabo de mirar no google....

Por certo, e os que nos queirades fazer umha visita ao USA, apurade eh???

Gonzalo Amorin said...

Que passa pouco barato Chainis!! Pois que bem!! Suponho que a chamada que tinha no mobil desde Portugal seria tua entom...estava no cinema. Caralho!! Si que vas a reintegrar, si! Vas a acabar re-reintegrado!! Aledo-me muito de que a cada pouco vaias estando mais perto da Pátria. Vas gostar da capital lusa, Lisboa é umha cidade bem bonita e, ao meu parecer, cheia de contrastes. Já sabes, a deixar o pavilhom da galeguidade bem alto que falta fai. Umha aperta!!

P.D: Por certo, como vai esse processo de compra dos pantalevis, consultaches já preços? Aguardo seja um sucesso!!

O'Poldow said...

Parabeings, mestre Cazzoni! Pois se algún muón ou tritón deses que tu estudas foi movido por aquel comentario de Planque, honey in the crêpes... Iso, que me dá que estarán vostedes contentes despois de tanta Fucking Windy City. Tudo de bom para a vossa volta a Velha Europa!