quarta-feira, 5 de novembro de 2008

Obama arrasa

Ganhou!!!!!!!!!!!!!!!

3 Comments:

crisbodelon said...

Supoño que estiveches seguíndoo en directo. Eu aguantei unhas horas e logo fun para cama.
A ver que pasa agora! Hoxe é un día esperanzador. Hai que ter en conta do que veñen e o que poden progresar. ó menos hai un cambio de mentalidade social claro. Ten que ser algo progresivo. Non o vexas tan negro, Edu.

Marta said...

Esperanza sí, a ver se o cambio politico e social é de certa magnitude... eu agardo que agora non haxa ningun descerebrado planeando un atentado contra este home. Realmente credes que Obama pode ser comparado con Kennedy como teño lido por ahí?

Edu P. said...

Arrasou... o certo é que eu non contaba cun resultado tan claro, pero foi así.

Eu non son pesimista Cris, todo o contrario, son fondamente optimista. Creo nun mundo mellor, nun futuro mellor construído por todos nós.
Agora ben, no que non teño depositada case que ningunha fe é nas elites políticas actuais (nin nas de acó, nin nas de aló).

Son fondamente optimista, creo firmemente que nós, os nosos fillos e os que veñan detrás vivirán nun mundo mellor do que hoxe coñecemos. Nese aspecto, que Obama sexa o novo presidente dos EUA seguramente será un pequeniño paso cara adiante. Seguramente a experiencia de Lorenzo e María en Chicago vivíndoo de primeira man será impresionante, tamén a min me gustaría poder vivir momentos significativos coma este así de perto.

Agora ben, como dicía onte, cústame moitísimo atopar tantos motivos de ledicia nesa victoria. O presidente dos EUA non creo que teña tanto poder para "facer", por desgraza os que mandan de verdade, nin sequera son os políticos. É mais, creo moito máis revolucionario buscar elementos de cambio e de esperanza noutras cuestións promovidas pola sociedade civil organizada que non no cambio dun presidente por outro algo mellor.


P.D: Desculpade se está desordenado o anterior, andei a varias cousas á vez...