domingo, 16 de novembro de 2008

Xa estou aqui!Yes, I can

Pois xa estou aqui, despois de unhas cantas tropelias, apuntome o blog da Zona vella, Yes I can. Por certo espero que non nos entre a rabia a todos con tanto can, i can, e sobretodo a desilusión, porque aunque o can deu un gran paso adiante, ladrou cando moitos xa non contaban con que chegase a ladrar nunca, o mundo non mudou de repente, e o camiño, coma sempre será longo, e atoparanse moitos "osos trampa" no camiño.

Por certo, desculpade se no escribo moe ben galego, sería unha longa historia para os que non me coñecen. Outro dia, facemos unha disertacion sobre a "fala" e vos conto.

Saudos dende Tenerife, nova morada

Apertas

6 Comments:

Marta said...

Bemvido!!! Alegrome de que por fin te uniras á nosa familia! E non te desculpes, eu crieime aqui toda a vida e tampouco sei expresarme correctamente en galego, faise o que se pode...

Xa nos porás ao día, porque eu polo menos non sei de ti case dende o Fonseca. Agardo a que te animes a participar neste blog, un bico!

O'Chini said...

Benvido Mingo!!!!!!!
Por fim ho!!! Ja estava a punto de publicar umha foto tua "em busca e captura" hehe...

Som breve porque amanha tenho umha charla, escrevo-vos desde A Pampa Arhentiiiina.

Aperte a tutti.

crisbodelon said...

Benvido señor Domingo! A ver se blog mediante, sabemos máis das tuas andanzas pola península and illas.

Aperta!

O'Poldow said...

Cazonni, desde la Pampa, che! Venite pa Sampa y les hablás a mis pupilos del reintegracionismo de Plank. Boa charla!
Domingo O Godo, benvido tamén digo eu!

Gonzalo Amorin said...

Muito bemvido caro Mingos!! Por fim! Vejo que o Chainis te acolhoou o suficiente. Saudos!!

gusta_vete said...

Q pasa txomin?. Q tal polas illas?
Un saudo a tod@s q estiven desaparecido. A ver se me poño o día.