quinta-feira, 6 de agosto de 2009

Paintball em setembro?!

Quen se apunta a um jogo de paintball em setembro?



Atopei um campo em Brion, o cal facilitaria moito as cousas para quedar todos juntos: www.itineris.es


(Por certo, tenhem a pagina em galego!!! Cousa cada vez mais rara nesta nossa Galiza antigalega, decadente, torera e feijoista. )

Bom, ao que ia: os que nunca escoitastes nada disto, dicir-vos que e um jogo por equipas, onde hai que disparar fusis de aire comprimido que tiram bolinhas de pintura. Por suposto um esta completamente protegido: leva um mono (monissimo!) e tamem umhas gafas e tamem algo para o pescozo). Hai varios circuitos, penso que estes de Intineris tenhem polo menos um no bosque e outro com obstaculos artificiais (como na foto).

Depois hai varias formas de jogar, no que toca ao perssoal: os hai "rambos" coma mim, (hehe:D) que fam o parvo e se tiram polo cham, e disparam a tuti plem a peito descuberto (hehe se fossem balas de verdade seria outro conto!), e os hai estilo "suinha", francotirador, que nom sudam nim com 40 a sombra, agazapados como carrachas e esperando o seu momento para tirar as cachas.

Assi que animen-se tod@s!! Aseguro-vos que e moi moi divertido!!! Vamos buscar umhas datas ajeitadas para a maioria, ja colarei um calendario para que a gente diga que dias pode ou nom. Polo momento ide-me dizindo que vos parece a ideia, e vamos organizando.

Ala, rapazol@s!
Ide treinando!

3 Comments:

Marta said...

Eu apuntome!!! Agardo que con isto de ser pequeniña sexa un blanco dificil! hehehehe

Gonzalo Amorin said...

Eu vou, pero aguardo que deam boas protecçons! Eu fum umha vez hai um ano e cheguei a casa cheio de vultos, deron-me por todos lados; espalda, pescozo, cabeça... infernal! Conta comigo Chini!

O'Chini said...

Buenoome bueno!!! Isso levas um garsé por baixo e outro par de pantalois e vas listo!!!

(E o resto, onde vai?)