terça-feira, 12 de agosto de 2008

Motor magnetico: Movil perpetuo?

Boas,
atopei hoje por casualidade um mail que me enviara Edu fai tempo, sobre si um movil perpetuo impulsado por imans e possivel ou nom....








Pois si parece que e possivel, e ademais se pode sacar energia. Incluso parece que ja hai umha companhia que vende equipos generadores de corrente em Espanha, PenderevSpain.com (ver video dentro). Ainda que eu som esceptico, sempre ando coa mosca detras da orelha polas bromas/estafas globais por internet (lembrades os moviles que faziam palomitas?). Os principios fisicos do chisme parecem-me correctos. O que nom e possivel e que seja perpetuo, e que se cree energia da nada, que nom tenha combustivel. Os imans devem ir-se desimanando pouco a pouco ate que seja reduzidos a pezas de metal nom magnetizadas. Assi e, pilas magneticas que forom carregadas por miles de anos de accom geologica, e que tal vez durem decadas num desses motores magneticos, pero nom para sempre. Ate a Terra perde velocidade de giro co tempo por mor das mareas!!!!

Ainda assi, e interesante, e queda ver quanto de rentavel e isto em termos globais: quanta energia costa conseguir esses imans? Vam ser os imans o petroleo do futuro?

2 Comments:

Gonzalo Amorin said...

Cousas da ciência!!!

gusta_vete said...

Eu non sei si nos están jodendo pra controlarnos, pero ten toda a pinta. Se ai maneiras de conseguer enexía barata limpa, estamos ante a maior tomadura de pelo da historia e eu inda coñezo algunha bastante boa. Voume consolar pensando que unha moto con un motor así non ten tanto reprise.