quinta-feira, 2 de junho de 2011

Deserción...

Chini, esto parece un partido de tenis entre ti e mais eu!!! Que pena :( Ao final parece que o feisbuk está gañando a partida :s. Os chino-canadienses abduciron a Gonzalo, e do resto...en fin...

Vas ter que darte de alta no feis e clausurar o Blogue...Ao final da a sensación que so publicas para ti ou para min....

Desertores!!!! Onde andades???

Vou facer os seguintes comentarios porque ao final ninguén se entera :P :

Gonzalo é unha mona con verrugas.
Gustavo é un orangután con tricicle e almorranas.
Sobrado desafina e as súas cancións llas copia a un esquizofrénico internado en conxo.
Edu se come os mocos.
Oishu ten a intelixencia dunha miñoca.
Xandre, alias "Stewe", é un invertido sexuar que usa bragas de Mafalda.

Ala chinchade.

9 Comments:

O'Poldow said...

Hahahaha! Marta, eu tamén quero que me poñas un deses "epítetos épicos"! ((NON AO FACE! Azona resistirá!))

Marta said...

Ti? Ti eres unha mona chosca ;P
Fíxate que traidor é a mona con verrugas de Gonzalo que publicou a mesma noticia que publicaches ti abaixo sobre a lingua, no "Face", pero dunha fonte distinta á túa...Deserción....Vamos a poñelos podres!!! Hua, hua, hua ;)

Marta said...

Hahahahaha, o da mona chosca ía por Lorenzo. Xa por inercia cría que eras el, hehehehehe. Sintoo Lore, pensei que de coña me pedías un mote ;) O´Poldow ti eres unha jaliña choca cacareando cousas incomprensibles :p ( a cabesa no me da pa mais...)

O'Chini said...

Ai meu deus! Vai-se-nos aploriçar o ghalineiro!!!
A ver se cunde efeito!!

O'Chini said...

Pero que conste que ainda che faltam bem deles por pôr alcumes, eh!!

Marta said...

Si falta a familia Calatrava picapleitos: María, Manolo e pablo, non?
Oscar Cangadela e Danito pequeñito....en fin do resto nin me molesto porque xa nunca participaron moito :P.
A maioría nin se van a enterar...Así que a poñelos podres!!! hehehehehehe!!!

Marta said...

Esta é unha forma de saber se nos leen de verdade ou non...A ver canto tempo pasa ata que reaccionan :P

Gonzalo Amorin said...

E ti es umha esquiu virolha comendo chouriço!!! hahaha!!! Partím o cu!! Eu sempre ando por aqui, mas entono o meu culpa!! Como dixo umha vez o sapiente Chuachi:"Hei voltar".

O'Pablo said...

jajajajajajajajajajajjjjjjjjjjjjjjjjja moi bo Marta, tés toda a razón.Eu prometo cambio.....