sexta-feira, 13 de julho de 2012

"Yo soooooooy un gorron un gorron un gorron"

Com esta marca de calidade no extrangeiro, a Espanha espera-lhe um século de recessom

5 Comments:

Marta said...

E este anuncio en que pais o emiten??

O'Chini said...

No Reino Unido.
E sinto dizi-lo, pero é o que hai. A gente nom se deveria de sorprender disto, quando a nivel de rua se promove este tipo de comportamento, o mais "espabilado" é sempre o mais aproveitado "se las sabe todas", pero nunca o mais trabalhador. O mais trabalhador e responsavel é catalogado de parvo.

O'Chini said...

E para dizer algo positivo, os galegos nom somos especialmente assim. Mais bem o contrário. Timidos e pouco jetas.

Penso que nas Espanhas este caracter de pandereta e jetismo, do "mas cara que espalda" está mais presente. Mais ooo!!

Marta said...

Sí os galegos somos os "currelas" (ou "matados" para os jetas). Se vas a canarias e dis que es galego xa te contratan directamente ;-)

O'Poldow said...

Hahahaha! Dúas couselas: a) Que guapas las españolas, estoume sentido rubio e gualda: é dicir... anuncio de fríxidos ingleses que non comen unha rosca. Serían os guionistas adolescentes saídos nas praias de Benidorm? Eu acho que si / b) Sobre a "esperteza". Esa cualidade non só española, senón probablemente ibérica. Lectura interesante, eu comezo con ela: "Raízes do Brasil"...

"(...) À frouxidao da estrutura social, à falta de hierarquia organizada devem-se alguns dos episódios mais singulares da história das naçoes hispánicas, incluíndo-se nelas Portugal e o Brasil. Os elementos anárquicos sempre frutificaram aqui facilmente, com a cumplicidade ou a indolência displicente das instituçoes e costumes. As iniciativas, mesmo quando se quiseram construtivas, forma continuamente no sentido de separar os homens, nao de os unir. Os decretos dos governos nasceram em primeiro lugar da necessidade de se conterem e de se refrearem as paixoes particulares momentâneas, só raras vezes da pretensao de se associarem permanentemente as forças ativas."

"Em terra onde todos sao baroes nao é possível acordo coletivo durável, a nao ser por uma força exterior respeitável e temida".

>>>AGHÁ! DE AÍ ESE DESRESPEITO ÁS INSTITUCIÓNS COMÚNS?

Ese ser "espertinho", como din no Brasil, e saber aproveitarse dos organismos públicos, ou dos outros??

En todo caso, que guapas muchachas, las del anuncio. Como pra non darlles wifi!!!

OIGAN, E PARA CANDO UNHA REUNIÓN BIS A BIS, OU MOITOS A MOITOS??

Vale.

"Pode dizer-se, realmente, que pela importância particular que atribuem ao valor próprio da pessoa humana, à autonomia de cada um dos homens em relaçao aos semelhantes no tempo e no espaço, devem os espanhóis e portugueses muito da sua originalidade nacional. Para eles, o índice do valor de um homem infere-se, antes de tudo, da extensao em que nao precise depender dos demais, em que nao necessite de ninguém, em que se baste (...)"