quinta-feira, 21 de outubro de 2010

Eu quero un destes e que non morda :)

4 Comments:

O'Poldow said...

Escandalizarédesvos? http://www.hostpobre.com/ganhar-dinheiro-com-espetinho-de-gato-3-a-9-mil-por-mes.html

Gonzalo Amorin said...

Caro Poldo tam só aguardo que esse gato seja algúm tipo de peixe ou aquel excesso de carne na parte superior do pescoço dos cavalos, por dizer!!! Senom, malditooooosssssss!!!!!!!!!!!

Gonzalo Amorin said...

Por certo, eu quero um gato podólogo desses!! Que riquinhoooooo!!!

O'Poldow said...

"Alcatra" (como di na noticia) ser é unha parte do corte do boi. Como lle aprendín a un galego de Santos, xa o dicía Curros Enríquez:

"Catro cosuas me ensinou
meu pai, que dios teña en groria,
e pois véñenme á memoria,
aquí por remate as dou:

"O millor viño, o da adega;
a millor carne, a da alcatria;
a millor terra, a da patria;
¡a millor patria..., a gallega!"

E aínda que churrasco de gato eu aínda non o probei, abofé que a carne do churrasco do país está muito boa.
Gatunos saúdos!