quarta-feira, 19 de novembro de 2008

Inauguraçom do Observatório, e o PP

Boas rapazes!!!

Falo-vos desde Mendoza, pertinho do Aconcagua, pertinho de onde se estrelharom os de "Viven". Acabo de chegar de Malargüe, lugar onde está o Observatorio Pierre Auger, tras 5 horas de carro sobre o semideserto dos gauchos. (que os hai, e moitos!!! Pena nom trouxem a cámara desta vez, máis tenho fotos na casa!)

A semana pasada foi a inauguraçom oficial do Auger, por fim se terminou de construir ao completo. Houvo persoagens públicos de moitos paises: politicos especialmente, que vinherom invitados polos cientistas para ensinar-lhes as potencialidades e funcionamento do experimento. Bom, eu vim dous dias mais tarde, assi que me perdim todo o tinglado para os medios de comunicaçom e tal, pero da Xunta vinheram a señora Piñom, e o Conde-Pumpido, assi como algum periodista...



Bom, aqui tendes umha foto dela com Jim Cronin e Alan Watson, mais o meu ex-director de Santiago.

Este tipo de eventos tenhem umha importáncia vital para dar a conhecer o que fazemos ao público, e tamem á classe dirigente, já que som os que ponhem os quartos.

Aqui tedes a noticia no Correo.

Por suposto, o PP já enmerdelhou todo e os acussou de fazer únicamente turismo. Ver aqui a noticia.
A cousa é bem lamentavel. Que cara tenhem os tipos, hai que foder-se... Depois de viver estas cousas ao vivo ainda dá mais nojo. Quando um nom o vé tam cerca todo queda num mar de dúvidas. "Se algo dim algo haverá", isto é o que queda na gente. Que nojo me dam estes trucos rastreros para aranhar votos.... ai....

Bom, nom tenho moito tempo, já teorizarei seguindo a invitaçom de Poldo, sobre Plank o reintegracionista hehe...

Amanhá saio para Chicago, depois ao dia seguinte tenho que colher um aviom de novo para Lisboa. Já vos contarei... Outra apresentaçom, esta máis importante.

Abrasos a todos, pives y pivas. Saludos desde la Paaampa, oihte?

(Já vou para ai, Maria!! ;)

2 Comments:

O'Poldow said...

Mon dieu, que tourné se está vde. pegando. En tempos da Fac dicíase "Ei, Meu, os Caf estan en Auge!", pero vde. si que está en Auger! Parabéns polas palestracións internacionais, estimado Cazzone!

Gonzalo Amorin said...

Senhor Chainis!! Que vida mais envejável a sua. Ainda que suponho que o teu será já ir voltando pra Terra. Nom?! A Lisboa? E nom vas vir pola Pátria? Avisa se veis. Com respeito ao PP...que queres que che diga?