sexta-feira, 9 de maio de 2008

Cazone Colorado

Senhoras e senhores:

Parei-me a pensar o outro dia que nom conto moito das minhas andainas americanas, asi que hoje toca.

Pois a história é que vim a Golden, Colorado, a umha conferéncia sobre astrofísica que se celebrou na Escola de Minas da vila.


Vim contar aquelo que o Observatório Auger publicara na revista Science fai poucos meses: que os Raios Cosmicos parece que venhem das AGN´s (nucleos galácticos activos). Nom vos vou romper a cabeça com estas cousas, seguro que tedes outras cousas mais interesantes para penetrar, e perdom por repetir o chiste. Aqui vos deixo um video da noticia na TV argentina (o observatorio está alí fisicamente, ainda que é umha colaboraçom internacional). Tinham ese tom que determinados periodistas lhe dam, e cum egocentrismo estereotípico, (bom, tede em conta que é umha notícia dada para o público argentino.. algo assi como "gallegos en el mundo" de La Coz de Galicia) Video en Noticieiro Argentino. No fondo da-me risa, nom o tomedes 100% sério, hai artigos de divulgaçom melhores...

Como anécdota, contar-vos que trabucarom o meu apelido por Cazone, que em italiano significa algo assi como "pelotudo" ou "coas bolas grandes" segum me explicarom. Bom, por isso miravam para mim os italianos quendo falava e polos corredores...hehe...quando me dim conta fum falar co organizador pero jé estava em todos os papeis....

Bom, e nada máis, Maria esta vez veu comigo a conhecer o Far West e para nom quedar soinha tanto tempo em Chicago. (Por certo, dixo-me que colaria um post depois de mim sobre umha cousa que vimos dende a janela do hotel, tipical american total. A ver se nom se queda durmida vendo a tele...)

Onte foi a ceia da conferéncia e o restaurante estava entre esas duas rochas. Botava de menos a El Correcaminos y El Coyote dos debuxos... Desafortunadamente habia pouca luz para fazer umha boa foto, assi que reusei esta da rede...


Manhá pola amanhá saimos para Lamar, umha vila a 3 horas em carro depois de Denver, onde terá lugar umha reuniom do proprio experimento. Pasaremos lá máis dumha semana, assi que já volverei a vos martirizar em breve.

Abraços e abraças a tutti plem.

Zini il Cazone, desde Colorin Coloratti

2 Comments:

Gonzalo Amorin said...

Que cousa mais chovinista!!! Sentím vergonha alheia até!! Umha mágoa que nom saira o Cazone por ai!! hehehe!! Por certo Chini, hoje nom puidem fazer a reserva do bilhete. A ver se manha. Oes!! Já me explicarás em directo a descuberta essa. ok?! Ala!!
Saudos.

O'Chini said...

Si! Ti tenta faze-lo quanto antes, que ja só quedam 23 dias, e os preços subem!!!