quarta-feira, 14 de dezembro de 2011

Bertolt Brecht (1898-1956)

Não há pior analfabeto que o analfabeto político. Ele não ouve, não fala, nem participa dos acontecimentos políticos. O analfabeto político é tão burro que se orgulha de o ser e, de peito feito, diz que detesta a política. Não sabe, o imbecil, que da sua ignorância política é que nasce a prostituta, o menor abandonado, e o pior de todos os bandidos que é o político vigarista, desonesto, o corrupto e lacaio dos exploradores do povo.

4 Comments:

O'Chini said...

Concordo no fundo, ainda que eu nom o expresaria assim, tam directamente hehehe....

Seguro que este nom era o tipo de pessoa que faria muitos amigos numha ceia...hohoho.... :D

Gonzalo Amorin said...

Caro Chini, bem sabes que gosto de dizer às cousas à clarinha, ainda que logo custa assumir as consequências. Esta frase para mim é magnificamente precisa.

Marta said...

Pois a min non che me justa nada a política, non por iso son apolítica ou me quedo á marxe, pero éche o que hai...

Gonzalo Amorin said...

A gente confunde a política com o espectáculo que hoje fam os que a deveriam desenvolver. A política é algo tam simples e tam importante como saber o que se quere para o bem comum, para viver em sociedade. Hoje o povo é umha massa zómbica que nom sabe o quer, nom por indecissom senóm por mera falta de formaçom, de cultura, de inteligência... de cultura política. O que ti dis Marta, de nom quedar-se à margem é pura política. Ti sabes o que queres, teis opiniom, polo tanto fas política em cada umha das decissóns que tomas. Pensas que a imensa maioria da gente que votou PPSOE sabe o que quere? Eu penso que nom!! E digo isto a risco de parescer elitista, nom me importa...