quarta-feira, 31 de agosto de 2011

Cosmos. Carl Sagan. A evoluçom.

Hai pouco voltei ver a série de Carl Sangan, Cosmos. Nom deixedes de ve-la, é mui interessante, instructiva e de total actualidade. Deixo-vos este anaquinho do que adeprendím muito, vi-no com sete anos e quedou-me marcado a ferro na cabezinha. Machaquei logo ao coitado cura na catequese, hahahaha!!! Que tempos. Que o desfrutedes. Nom vos parece apaixonante que em nós, agora mesmo, em nós mesmos, estea a vida que surgiu hai tantos milhóns de anos? Em nós está aquela vida primigénia que viu das estrelas!!!


4 Comments:

π said...

Creo que os vin todos. Encantábanme. Son moi instructivos e unha boa base para entender o funcionamento do cosmos a pesares de que perderon parte de vixencia.

O'Chini said...

O Carl Sagan inspira umha paz interior brutal. Foca a ciência como se estivesemos indo ao ceo...nom sei... que plazer. Da vontade de estudar ciencia assi. Que necesarios som os génios! (Vou-vos colar eu um que seguro nom conhecedes... Ainda que esse nom é divulgador)


E a voz da doblagem ao espanhol é moi boa. Eu penso que se ponhem essa voz em off num programa de marujeo de Tele5 até o fam profundo

Gonzalo Amorin said...

Certo Chainis!! E Sr.Pi mais que que perderam vigência, penso que ficarom algo imcompletos. Porem, na nova re-ediçom que há da série, ao final de muitos dos capítulos, actualiza o próprio Sagan com os novos descubrimentos. Aparece já velhinho, pouco antes de morrer. Mágoa!!

Gonzalo Amorin said...
Este comentário foi removido pelo autor.