sábado, 3 de julho de 2010

Unha pregunta zangalla-mangalleira

¿Sería posible recopilar todas as fotos e videos de Zangalla Mangalla nun DVD?. Gustaríame que ese tesouro se puidese compartir. Apenas teño as fotos dos concertos, e faltame algun, non te digo os videos. Se os vexo agora botaría unhas boas risas, molaríame. Un vaise facendo maior e verse ahí de crio, hehehe....

Teñenme dito que as fotos e negativos as ten Maika e nunca as devolveu, creo que sería hora de pedirllas seriamente e se as perdeu que o diga, aing! inda que haxa que contratar aos cobradores do frac ese...(Eu non teño inconvinte en acosala se alguén me da o seu numero de telefono :P).
Pois iso que me molaría ter todo ese material, ¿Que opinades?

1 Comment:

O'Chini said...

Apoio a moçiom!

Proponho ademais umha reuniom de urgéncia do gabinete de birras para discutir o asunto com todos os generais, almirantes e comandantes!!!