segunda-feira, 30 de janeiro de 2012

Mais outra amostra de "bom jornalismo" de La Voz


Já vos teredes enterado todos... Erasmus eslovaco mete-se na água do Orzám pola noite, é levado por umha onda, tres policías morren tentando salvá-lo. Umha cousa inimaginavelmente horrível.

É certo que todo ocurreu por umha imprudência do rapaz. Nisso estamos dacordo, Voz de Galicia, pero... e este assanhamento post mortem?.

La Voz de Galicia, convertida numa massa de Springfieldianos com antorchas, está a publicar umha série de reportagens terroríficos. Quando nom está cubrindo noticias de semhoras que atropelam jabalís ou de loros desaparecidos, sai-lhes o ******** linchador que levam dentro.

Como exemplo : o mosaico de fotografias que publicam para explicar quem é o Erasmus em questom. Vejam, vejam o que pom no Facebook! Fumava porros! Disfrazava-se de Bob Marley! Posaba com umha escopeta! Bebía whisky a morro! Banhava-se pola noite com os seus colegas borrachos!. Assim, como dizindo, E POR ESTE EXTRANJEIRO CABRÓM TIVERAM QUE MORRER TRES PERSSOAS.

Estava-me a imaginar a mim mesmo, borracho, com 20 anos,a pasear pola rua, cruzando a estrada sem mirar. E por umha desgrácia um carro de polícia derrapa para nom atropelar-me e tenhem um accidente. Ao dia seguinte, explorando o meu Facebook, aparecem fotos minhas vestido de Super Mario ou a fazer o idiota numha fogueira em Sam Joam.

Isto já me tinha parecido umha auténtica baixeza , e ao dia seguinte leio no mesmo jornal que vam enviar a factura do rescate à FAMILIA DO ERASMUS. Que era um adulto , ouviram?. Que nom era um neninho de 10 anos!. Leiam com que neutralidade jornalística dizem que " vam pagar desde a primeira gota de gasolina do Helimer até o oxígeno das botijas dos buzos. Absolutamente tudo. " .

Pois nada, Voz, pasade-o bem fazendo campanha para tentar machacar ainda mais a umha família de Eslovacos aos que lhe morre um filho. Que paguem, que paguem tudo. Que têm eles a culpa.

Perguntava alguem em twitter se cria que em La Voz tratariam ao Erasmus de esa maneira se fosse um rapaz da rua da Torre. E eu digo, claro que sim. Acaso em Corunha hai estudantes que bebam, fumem porros e fagam o marulo? Nom deve haver nem um!

Traduzido de http://elhematocritico.blogspot.com/2012/01/la-voz-de-galicia-masa-enfurecida.html?spref=tw

7 Comments:

π said...

"Springfieldianos com antorchas", a mellor definición posible desta 'campaña'. Moi bo post, Chini.

π said...

"Springfieldianos com antorchas", a mellor definición posible desta 'campaña'. Moi bo post Chini.

O'Chini said...

Eu limitei-me a trazuci-lo ao galego.

Por certo, vai à capa de Chuza, em poucas horas... alguém já o ligou!

Isto é um elemento importante do blog. Se um corta e cola simplesmente, nom gera valor engadido. Mas se um escreve algo por si próprio, ou pelo menos traduze ao galego, olha, tem difussom! ;)

O'Poldow said...

Creo que en inglés din "disgusting". Non sei se é normal que lle pasen a factura á familia, pero a min paréceme UNHA PUTADA DA HOSTIA. Como se a familia non tivese bastante coa morte... manda carallo!

O'Poldow said...

ah, o da Voz sen nome, ou mellor, con nome: puto AMARELISMO

Manuel said...

Continúo coa difusión: co teu permiso vouno subir o Facebook, Twitter, Google+...

The Sobrado said...

Señor Cazón, explícase voçé coma un libro aberto e sabio. Por que non te metes na UPG e votámoste para presidente da xunta? ;) moito mellor nos iría.
Apertas a todas
pd. prza pública é o mellor que lle poido pasar ao xornalismo galego! Aí estamos !
Saúde

Alimenta aos peixinhos