segunda-feira, 19 de janeiro de 2009

2009

Boooas rapazolos!!!!

Feliz 2009 a tutti!!!! Já estamos outra vez por aqui! Ando medio fodido porque se me jodeu a particion de Windows e nom podo colar as poucas fotos que fixem desta volta. Já amanharei algo....
Informar-vos que Oscar colou em Cómodo Siléncio um post bem molóm no seu Jardim Descuidado. As fotos das fragas espinheiriles som completamente tolkianas. Pena que nom puidera inmortalizar as paisagens que deixaram as hordas de Mordor, como bem apuntou o elfo Gundis na nossa Mítica Caminhata do Dia Despois. Quedará tamem sem inmortalizar o Caldo Mágico, receita sobrada que revitaliza corpo e alma. Mais houvo outras fotos, seique, na Noite Grande dos Flashes com Crema de Rom e Arrastra que vam Trunfos.

Este Nadal foi sem dúvida o dos catarros traicioneiros, gripes cabronas, e mocos torrenciais. Vai-che boa!!! Pasei um frio lá por Jackobsland que metia medo. Esa humidade que todo o invade, eses litros que os deshumidificadores deshumidificaram polas Compostelas som os litros que aqui faltam.

Ao dia seguinte de ponher o pé em O'Hare, os mercúricos trebelhos chegarom a 27 baixo cero, a cona que os pariu. Pola manham saim desprevenido a pilhar o trem e case se me congelam as fazulas, que é o unico que se me ve quando ando na rúa. Calquer pedaço de carne exposto ao consideravel vento doe de caralho. E sem embargo, eu aqui tenho menos frio... "Humedad humedad....joder con la humedad!", como diria Daniel Higiénico, and The Quartet de Baño Band.

Os últimos dias forom como sempre um pouco apurados e quedou-nos pendente a mítica visita á Casa dos Amorins-Bodelões, e mais um café pingo á saude de Dartagnan (esta vez grafado sem o infame e ñoño eñe), por outros conhecido como Oishu, o Rei das Partícolas. Fica para a seguinte, meus queridos. Mentras tanto, a ver se me ponho co cadaver, que lhe tenho ganas... Parabens Cris e Marta pola ideia das novas secços. Creadas quedam!!

Ala pois. Ide por onde havia sombra, por ai chove menos.

2 Comments:

Anônimo said...

Oiste neno?, de puta madre que ya estés en el queli, abur meu!

Marta said...

Moi chulas as fotos de Óscar, si señor, que profesional!

Por certo que tal se respirou o ambiente por ahí co nombramento do novo "mesías" (Obama que quitas el pecado del mundo...)? Aqui ata o retransmitiron pola tele en directo...