quarta-feira, 14 de março de 2012

Umha religióm como Deus manda



Se a ciência demonstrar que algumha crença no budismo está errada, entóm o budismo terá que mudar.

Sua Santidade, o XIV Dalai Lama

6 Comments:

O'Poldow said...

Fizeste-te boudhista, agora, seu coruñés lisboano?

O'Chini said...

Eu fum sempre mais de Carlos Nunes que de Budinho, mas tenho que reconhecer que desta cheghou-me ao corasom... E por certo, hai que ver que cambiado está, assi co pelo rapado...

O'Poldow said...

Pois é! Xa no número 3 de "Bravú. A revista que sae cando a situación o require" (da que só saíron tres números) falaba A. Reixo da chegada futura do Julai Lamas, líder espiritual do pobo galiciano. Non sei onde metín a tal revista, que estaba ben. Se a atopo aínda colgo por aquí, cunhas pinzas de madeira ou de colores). Viva a Buda.

O'Poldow said...

Reixa

Gonzalo Amorin said...

Cousa boa aquela revista, tenho eu bem guardadinhos aqueles números como ouro em pano. Dentro duns anos valerám como tal! Que cona de budito e híbrido Nunes, onde esteam os priscilianistas de Milhadoiro que se quitem trapalhadas de por ai adiante. Nom? Entom!

O'Chini said...

Pois é, pois é! Mentei a Nunes porque tamem vai de Mesias. Quem estéja livre de pescado que tire o primeiro chouriço, da corda. Mas os verdadeiros deuses som Milhadoiro, que som polifonistas e polifacético, ademais de politeistas. Como os gregos e os celtas, que me leeeeeva ao tema do que estavamos a falar, de Antrópoluou co seu par de katiuskas.

Pero para nom diverger, os politeistas de Milhadoiro bem que lhe cantam ao São Tiago, e várias veces. Prisciliano ficou orfão de fegreses. eu proponho resucitar a sua palavra, e refundar a Igreja Priscilianista do Fim do Mundo. (que fica alí perto de Cee)