sexta-feira, 3 de abril de 2009

E ONDE RAIOS SE METEU TODO O MUNDO!!????

8 Comments:

Marta said...

Hahahaha, a verdade e que eu tamen estaba empezando a preguntarme iso, hasta CHINI esta desaparecido!!! E como vía que ninguen tiña nada que contar (incluida eu mesma) estaba a piques de botar man dalgun video parideiro de ghatos hehe...Ou será que isto do feisbook está roubando protagonismo? (bah, non creo). Pois ata pronto...

Edu P. said...

ostrás... perdoade... eu estaba no baño! lendo o xornal

gusta_vete said...

Eu vou dicir que estaba traballando.. bueno e agora cando estou no traballo. e na baña non teño internet.

crisbodelon said...

Notase a falta de Lorenzzini!! Volta, loco!

Marta said...

Pero ande anda?

The Sobrado said...

Ai, parouvelos ;))) é que anda de turismo con Uxío, que o foi visitar a semana pasada, pero xa sabedes, é o momento dun golpe de estado / moción de censura... é que hai tanto tránsfuga...ç
bicos a tod@s

Maria said...

Hei!!Roberto non andaba mal encaminhado, pero Uxio chega aqui a este xoves, xa que esta por New Yorke.
Loren estivo de traballo ata as orellas, xa que necesitaba rematar unhas "cousiñas" que ten que presentar este mes en Arxentina...cousa de fisicos!! De seguro que escrebe hoxe cando vexa o blog..... xa vos comentara...
Bicos a tod@s!!!

Anônimo said...

Hei rapaces! pois iso, por aquí pero de home invisible XD